اگر واقعاً با
SEO در ارتباط هستید، می دانید که تکنیک های مختلفی برای یافتن وب سایت شما در موتورهای جستجو وجود دارد. بسیاری از بازاریابان با
SEO on-page راحت هستند: ایجاد محتوا برای کلمات کلیدی، سپس بهینه سازی آن محتوا (مانند اضافه کردن برچسب، متن alt و غیره).
اما
SEO تکنیکال – نوعی که معمولاً در صفحه برنامه نویسان قرار می گیرد – می تواند برای یک بازاریاب ترسناک باشد ، زیرا با کد و داده های ساخت یافته در پشت صحنه سرو کار دارد.
بنابراین ما در استراتژی سئو شما مزایای میکرودیتا را پوشش می دهیم و به زبان مورد نیاز برای مکالمه با تیم توسعه دهنده خود می گوییم.
کدام یک از روندهای دیجیتالی موفقیت CMO ها را در سال ۲۰۱۷ هدایت می کنند؟
متادیتا شاید یک استراتژی آشناتر برای بازاریاب سئو باشد. این یک نوع از داده های ساختاری است که تفاوت هایی با میکرودیتا دارد.
ما می توانیم از داده های فوق برای نشان دادن محتوای صفحه به مرورگرها استفاده کنیم. به عنوان مثال، توضیحات متا می تواند بگوید، این پست وبلاگ به شما پنج ابزار برای بهبود کارایی سرور داده خود می گوید.” اینها بیشتر برای منافع جستجوگر است و اشاره می کند که آنها چه چیزی را می خوانند.
ما می توانیم از میکرودیتا(Microdata) برای نشان دادن عناصر صفحه به مرورگرها استفاده کنیم. به عبارت دیگر ، میکرودیتا به تکه های محتوای فردی برچسب می دهد. و سپس یک موتور جستجو این بخشها را در جستجوها برجسته می کند. به عنوان مثال ، ما می توانیم از میکروداده ها برای گفتن سلام ، گوگل ، این متن زیر نام نویسنده است” یا این بخش بعدی از اطلاعات دارای رتبه بندی ستاره ها است” استفاده می کند.
ادامه مطلب
درباره این سایت