اگر واقعاً با 

SEO در ارتباط هستید، می دانید که تکنیک های مختلفی برای یافتن وب سایت شما در موتورهای جستجو وجود دارد. بسیاری از بازاریابان با 

SEO on-page راحت هستند: ایجاد محتوا برای کلمات کلیدی، سپس بهینه سازی آن محتوا (مانند اضافه کردن برچسب، متن alt و غیره).

طراحی سایت-میکرودیتا(Microdata) چیست و تاثیر آن بر رتبه بندی SEO

اما 

SEO تکنیکال – نوعی که معمولاً در صفحه برنامه نویسان قرار می گیرد – می تواند برای یک بازاریاب ترسناک باشد ، زیرا با کد و داده های ساخت یافته در پشت صحنه سرو کار دارد.
بنابراین ما در استراتژی سئو شما مزایای میکرودیتا را پوشش می دهیم و به زبان مورد نیاز برای مکالمه با تیم توسعه دهنده خود می گوییم.
کدام یک از روندهای دیجیتالی موفقیت CMO ها را در سال ۲۰۱۷ هدایت می کنند؟

میکرودیتا در برابر ابرداده چیست؟

متادیتا شاید یک استراتژی آشناتر برای بازاریاب سئو باشد. این یک نوع از داده های ساختاری است که تفاوت هایی با میکرودیتا دارد.

۱-metadata

ما می توانیم از داده های فوق برای نشان دادن محتوای صفحه به مرورگرها استفاده کنیم. به عنوان مثال، توضیحات متا می تواند بگوید، این پست وبلاگ به شما پنج ابزار برای بهبود کارایی سرور داده خود می گوید.” اینها بیشتر برای منافع جستجوگر است و اشاره می کند که آنها چه چیزی را می خوانند.

۲-Microdata

ما می توانیم از میکرودیتا(Microdata) برای نشان دادن عناصر صفحه به مرورگرها استفاده کنیم. به عبارت دیگر ، میکرودیتا به تکه های محتوای فردی برچسب می دهد. و سپس یک موتور جستجو این بخشها را در جستجوها برجسته می کند. به عنوان مثال ، ما می توانیم از میکروداده ها برای گفتن سلام ، گوگل ، این متن زیر نام نویسنده است” یا این بخش بعدی از اطلاعات دارای رتبه بندی ستاره ها است” استفاده می کند. 

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها